Tippa VM

Jag och några vänner har skapat en minitävling om att gissa hur alla matcher i VM slutar. Gissar man rätt matchslut, alltså om det slutar med vinst, oavgjort eller förlust för ett klag så får man en poäng. Prickar man in rätt resultat också så får man istället tre poäng.

Inför sista matcherna för första omgången för alla grupperna så leder jag med 13 poäng. Fast det är stenhårt. Den sista har 9 poäng. Så det kan sluta hur som helst. Först när slutspelet börjar kan man se skillnader och vilka som är riktiga tippare.

Under tippningen så kom jag fram till slut att Italien skulle vinna VM. Lite överraskande, men ändå inte. De andra tippade antingen Brasilien eller England. Tråkiga är vad de är....


Kommentarer
Postat av: oscarH

som din kollega i ledningen (hur fan gick det till?) så får jag väl säga att Italien har ett riktigt bra lag. De kan mycket väl gå till final men där kommer brasilien med sin supersub ronaldo att avgöra.

2006-06-14 @ 13:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback