Slappa snart

Idag är man inte piggast i stan. Segt att gå upp i morse och släpa sig till skolan. Ta en sammanfattningförhör med en klass om amerikanska och franska revolutionen. Därefter sitta med en kollega och spåna om manus för skolavslutningen. Ringa till hittegodsavdelningen och sådärja, jackan finns där. Yes! Nu ska jag fixa lite arbete och därefter bara ta det lugnt resten av dagen.

Imorgon ska jag och tjejen åka till Värmland. En vän ska vara med på en kurs om hundlivräddning. Alltså att hundar ska kunna livrädda folk. Tror jag, eller om det var andra varelser. Inte vet jag, men ska bli kul iallafall. Sen är det också alltid lite skönt att komma iväg nånstans och uppleva nya saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback