Semester!

Äntligen.

Nu har jag semester. Så jäkla skönt. Idag har det varit en sån där total onödig arbetsdag där vi all personal fraktades till en kursgård några mil utanför stan och skulle vandra kring konstnärliga saker.

Jag och en kollega skapade vår egen konst - konsten att slappna av. Så vi lade oss på gräsmattan och blickade mot himlen. Pratade lite om allt och ingenting.

Det går lite rykten om mig angående arbetet. Jag ska eventuellt byta jobb för ett år. Ingenting klart, men skolvärlden är liten och många gick fram och undrade hur det egentligen låg till. Kände mig som en fotbollspelare på en presskonferens. Lade fram mitt standardsvar och sa att ingenting är klart, det är ett svårt beslut och jag vill inte ropa hej innan allt är nedskrivet och så vidare.

Förhoppningsvis vet jag allt inom en vecka, men nu ska jag bara njuta av min ledighet. Äntligen!!

Kommentarer
Postat av: BigB.

Gött med semester =)
Själv har jag 3 dagar kvar sen 4,5v semester *wohooo*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback