Redig trött

Skolavslutningen gick bra. Det blir en sån anspänning och när allt släpps efteråt blir man redig trött.

Kom dit en halvtimme före start och då hade det redan dykt upp flera. Hälsade lite och såg till att alla kom in utan hinder. Smet in i omklädningsrummet för att byta om. Eftersom skolans två enheter ska slås ihop till en enhet, hade vi tema om en ihopslagning vilket betydde att jag spelade arkitekt.

Jaja, bespar mig era kommentarer.

Det var sjukt varmt inne i lokalen. Jag hade en sån där byggarhjälm som var lika bra isolerad som en yllemössa. Det rann svett på mig. Var livrädd att det skulle bli såna där enorma svettfläckar som den förra spanska förbundskaptenen José Camacho brukade ha under matcherna. Han kunde producera!

Det var nog på gränsen. Men jag klarade mig. Även mina repliker satt fint och alla rörelser tajmade bra. Fick fin kritik av några efteråt. Därefter var den sedvanliga avtackningen med klassen. Fick lite blommor och en flaska vin. Bra present!

Gratulera alla avgångselever och sen hem för ombyte. Träffade hela arbetsgruppen för middag och några öl ute på en restaurang. Jäkligt skönt och jäklar vad trött man blev. Hem och slökolla på Brasilien-Kroatien. Blev inte så imponerad.

Resterande arbetsvecka skall mestadels ägnas åt packning och utvärderingar. Kul....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback