Punktlig rapport

En lång dag. Orkar inte rapportera, men några punkter kan jag snabbt dra.

* Okristlig tidig morgon. Tjejens bärmüsli var ingen höjdare.

* Tåget till Stockholm; inga problem. Trodde jag.


* Cosmonova. Film om antiken. För mörkt och för sköna stolar. Somnade nästan.

*Nackdelen med att jobba med en gympalärare. Vi går genom skogen mellan Universitetet och Östermalm.

* Lokal pizzeria. Överraskande gott.

* Gröna Lund. Åkband till eleverna, Fika för lärarna.

* Gympalärare alltså. Vi går från Gröna Lund till tågstationen.

* Tågresan hem var lång. Upptäcker att min jacka är försvunnen. Går genom dagen i huvudet för att försöka lista ut var jag tappat bort den. Äsch, på tåget till Stockholm. Får ringa hittegodsavdelningen imorgon. Skit också...


* Hemma. Sova. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback