Party blooper

Nånstans längst inne i mig var jag orolig. Man är på personalfest. Man laddar upp med en fotbollsmatch. Matchen kommer påverka mitt humör till 90 procent. Så får Sverige 0-0.

Inte bra.

Det var svårt att rycka upp sig, kan jag tala om. Satte mig vid bordet med en trumpen min. Måna klappar mig på axeln och säger att jag ska lägga matchen bakom mig. Inte så lätt för en som jag. Jag har svårt för sånt här. Men efter några öl så gick det bättre. Jag hade trevligt. Roligt att prata med kollegerna under andra former än arbetsmässigt.

Däremot bangade jag utgången. Trots allt var jag inte på humör och styrde cykeln hem istället.

Idag har jag mest slappat, ätit ute med tjejen och kollat lite på fotboll. Ska fortsätta med manãnastilen och samla ihop till en sista kraftansträngning inför kommande vecka. Jag ska ju leda hela skolavslutningen. Kommer ta mycket energi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback