Långdragen skämt

För två år sen, när jag var på semester utomlands, lånade jag ut min hemnyckel till en kompis som skulle ta hand om lägenheten och se till att allt var i sin ordning. Han ville utsätta mig för ett riktigt practical joke. Han beställde alla årsredovisningar av alla börsnoterade bolag och lade alla dem i farstun.

Ett hav av årsredovisningar mötte mig när jag kom hem. Tänk er; jag var trött efter lång resa. Man vill komma hem till ett prydligt hem där allt stod som det var när man lämnade hemmet sist. Fan vad förbannad jag blev och tänkte ut en gruvlig hämnd.

Men det dog ut litegrann. Jag släppte tanken. Men då och då får jag nån jävla årsredovisning i brevlådan och den ryker direkt till pappersåtervinningen. Och så igår fick jag återigen nån årsredovisning.

På ett sätt är det bra. Det påminner mig att jag måste ta hämnd. Måtte han darra....

Kommentarer
Postat av: BigB.

Hahahaha, fan vad bra den var!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback