Jag fick ett ölglas

Igår kväll firade jag en vän som hade tagit examen. Inte studenten. Så unga vänner har inte jag. Men en som är färdigutbildad tolk. Det var trevligt. En annan hade en mottagning vid sin brors hus där vi dinerade och drack gott. Han som bor där är snickare, så huset var riktigt fräsch. Jag blev kär i badrummet. Det fanns jacuzzi där. Jacuzzi! Man kanske får hyra bara badrummet för en kväll?

Efteråt drog vi vidare till Björnstugan. Lite prat, lite dricka och andra dansade. Jag har ju slutat med sånt. Till sist skulle jag och tjejen gå och döm vår förvåning när vi ser att någon har ställt ett ölglas på min cykels pakethållare. Den tog vi av någon anledning med oss.

Ikväll ska jag på personalfest. Det är klart med att se fotbollen, så det är känns bra. Men det blir nog inga klackar på taket för min del. Eller, det beror väl mycket hur det går i matchen.


Kommentarer
Postat av: oscarH

du får skaka loss efter matchen. har bra vibbar, tror på flera måls seger för svenskarna.

2006-06-10 @ 16:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback