Det är nära nu

Till skolavslutningen. Av olika anledningar har jag dem senaste åren varit inblandad i planeringen av skolavslutningen. Likaså nu. Det ger en hög stressindex kan jag säga. Mycket man ska tänka på och det snurrar runt i huvudet hela tiden. Många är inblandade och i korridorerna haffar man folk till höger och vänster för att försäkra sig om att dem har koll på läget.

Det värsta med allt är att man ska vara värd för hela programmet. Nu delar jag värdskapet med tre andra. Så betungande blir det inte den här gången. Skönt det. Men flera repliker man måsta ha koll på. Plus att man ska skådespela lite. Vara lite Björn Kjellman typ.

Kommentarer
Postat av: Madzia

Det borde väl inte va några problem för dig me skådespelandet o allt det där!? :P Dessutom, du har ju varit värd många ggr o du klarar det galant! I belive in you! hehe...självpeppa dig lite, var inte så svensk (haha)

2006-06-07 @ 17:58:41
Postat av: Tobbe

Ska vara osvensk och våga. =) Måste nog ha lite ångest inför. Då presterar jag som bäst. Ungefär som inför en viktig fotbollsmatch. Mår illa hela dagen och under matchen så bara exploderar jag.... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback