Check, check, check...

Mobilen larmar. Ett sms samtidigt från M om fika på kvällen. Kravlar mig upp från sängen och gnuggar bort gruset från ögonen. Kollar på klockan - åh så tidigt! Varför går man upp kl tio frivilligt?!?

Duscha snabbt och äta frukost snabbt. Sen iväg till Föräkringskassan och köa. Får mitt kort som jag enbart ska använa till organisationsresor, inte till det privata. Det ligger inte för mig att snylta och få billigare biljetter där jag kan delta fullt ut, så länge slingan är på. Är det inte, så ska jag fan ha kulorna tillbaks!

Sen flänga omkring i stan för att avverka mina projekt. Badbyxor - check! Blev ett par fula bajsbruna från H&M. Ett av mycket få som slutade över knäna. Flesta sträcker sig lååångt ner för benen och såna är jag trött på. Ett par tajta Speedos klarar inte mitt självförtroende än. Kanske nästa sommar då träningen har avverkats ett helt år.

När jag ändå var i stan så passade jag på att köpa ett par solglasögon (check!)på en sportaffär. Har en kompis som jobbar där som skulle kunna fixa till ett billigare pris, men nu var jag ändå där och hostade upp stålarna som krävdes. Kompisen kan ju ge mig dem förlorade pengarna för att lindra såren lite.

Sen var det the Big One. Hade researchat digitalkameror på nätet hela kvällen igår och hittade ett par-tre stycken som jag kunde tänka mig köpa. Kollade upp vilka affärer som har dem modellerna i stan. På det andra försöket hittade jag och slog till. Så nu, Digitalkamera - check!


Kommentarer
Postat av: BigB.

Eller huuuuuuuuuuuuuur!!!
Du ba drog från cafét igår, vi skulle ju fixa de på hemvägen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback