Bra första semesterdag

Första gången på länge som jag fick sova ut och som jag sov ut! Har nog inte sovit så länge på ett par månader.

Fick nyss ett sms av chefen där det stod lite argt om han har nåtts av ryktet om ett eventuellt jobbyte. Förstår han. Det är inte kul att få sina planer ruckade så här precis innan midsommar. Fortfarande är det inte klart från det andra jobbet. Kollar maillådan ungefär två gånger varje kvart för att se om några klarheter har kommit. Men ingenting.

Måste nog ringa chefen under eftermiddagen och släcka lite brasor. Dessutom ska jag till polisstationen och hämta ut mitt pass och förskräckas av min representabla bild för tio år framåt. Och träffa en polare för lunch också.

Så är det Sverige-England ikväll också. Puh. Lite för mycket av allt just nu. Bra första semesterdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback