Upptäckter på min rygg

Har ägnat mest åt hemmaaktiviteter. Städat, handlat, diskat, lagat mat och tvättat. Det är bara ett aber. Jag är inte hemma, utan fortfarande hos föräldrarna. Måste ändå göra något och idag var det tacksamt i och med att det regnade. Det är ju ändå kvavt så in i helvete, så svettas floder gör man i vilket fall som helst.

Har haft nöjet att få massage idag. Min syster har praktik just nu efter en massageutbildning och knådade min rygg. Ett antal muskelknutar och en fettknöl hittades. Talade om det för tjejen och hon menade att jag måste se till att få bort fettknölen och min fråga är;

Hur gör man det? Klämmer den som en finne eller karvar bort den? Varkendera låter lockande. Eftersom jag inte ser den, så finns inte problemet. Men nån gång ska jag ta tag i det.

Kommentarer
Postat av: BigB.

det man inte ser lider man inte av, men fettknölar är så ofarliga så spela roll!! visst om de sitter knäppt till vid fina blodkärl så de täpper till de men kolla med läkare om du e orolig =)

Postat av: J

Håller med tjejen att du bör gå o kolla din knöl på ryggen. För säkerhetsskull.

2006-07-09 @ 17:22:36
Postat av: BigB.

Ähhh det e nog bá en cancerböld, skit i det o lev nu ;)

2006-07-09 @ 18:21:19
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: Tobbe

Nu lugnar vi ner oss. Den är inte farlig. Den stör ingen. Och det är bara av kosmetiska skäl - alltså inte högprioriterad hos sjukvården......

2006-07-10 @ 00:04:32
Postat av: BigB.

Det var det ironin i min text innebar =)

2006-07-12 @ 12:32:08
URL: http://brantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback