Reklam och sammanträffanden.

Kom hem idag från Stockholm. Bara att vara hemma med sina egna referenspunkter, saker på sina rätta platser och full makt över fjärrkontrollen gör att man njuter.

Innan jag åkte iväg härifrån för en dryg vecka sen rev jag bort pappersbiten som låg på min ytterdörr - en "Ingen reklam, tack!". Den hade lossnat en bit och fladdrade. Skulle fixa den när jag kom hem. Alltså, jag hade glömt bort hur irriterande det är med all reklam. Det låg kilo papper när jag kom hem! Tre brev och 58 reklambroschyrer. Samla upp all reklam och slänga skiten.

Hann med en runda i stan också. Man märker att man är hemma i en småstad. På 30 minuter träffade jag på 2 arbetskolleger, 2 kompisar och 7 bekanta. Back in town, minsann. Men håll ut. På fredag försvinner jag igen..


Kommentarer
Postat av: BigB.

Skönt, så slipper man dig i 3veckor framöver... Nä nu var jag dum, däremot kanske det kan bli en pilsner i veckan, har ju som du vet en hel del hemma nu efter Tysklandsresan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback