Plastknivjavel!

Hittade ett internetcafe har i Milano och skriver nagra rader.

Incheckningen holl pa att bli en mardrom. Milslanga koer och nar jag antligen kom fram, sa fick jag beskedet att det inte fanns nagra platser kvar. "Kom igen nu!" var mitt svar. Responsen pa det blev en plats i forsta klass.. Sa resan ner till Milano blev ratt sa behaglig. 

I Milano forsoker jag sla tiden. Har atit en pizza. Forsok skara en nygraddad pizza med en plastkniv. Jag holl fan pa att ga barsark. Snart ar jag pa vag till Madrid och ska ta tuben in till stan for att mota upp M och A.

Arriba, Arriba éspana!! 

Kommentarer
Postat av: elon

Boateng till Israel! Så mycket för den klubbkänslan, fuck att han var hemma hos släkting, han förhandlade md klubben!!

BOATENG NOLL POÄNG!!

2006-07-15 @ 12:26:10
Postat av: Tobbe

Sa lange han inte gar till en hatklubb till AIK sa ar det ok...

Sol Campbell?? ;-)

Boateng - tre poang!!

2006-07-15 @ 15:59:29
Postat av: BigB.

Ryktena var många, igårkväll var han klar att stanna i Gnaget, nu e han spelklar för beitar :S Bara acceptera hans vilja,få lite klöver för killen o önska honom lycka till =)
nedved aktuell för Tottenham, hamnar alla gamla avdankingar där eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback