Mitt liv, mina val!

Var hos tjejen igår och tog det lugnt. Hon hade fått en sträckning i höften plus ett rejält köttigt skavsår på foten och var därmed inte å sugen på att öra sig alltför mycket. Fine by me. Var inte heller så sugen, så beställde hem mat från Paco´s. Knallade ner till affären och köpte läsk och glass. Hyrde dvd - München, och sen parkerade vi på soffan hela kvällen.

München var förresten riktigt bra. Spännande, frågeställande och bra skådespelarprestationer.

På morgonen åkte hon till jobbet och vi bestämde, i min sömndruckenhet, att vi skulle ses vid hennes jobb på eftermiddagen för att sen åka till Willy's och storhandla. Iallafall hon. Ska ju själv åka till Spanien om tre dagar så känns lite onödigt att handla mat. Däremot lite hygienprodukter och sånt behöver jag uppdatera med.

När man är i stan för några korta dagar, så blir det så att några rycker i en och vill ses. Man försöker hinna med alla, men det går inte att göra alla nöjda. Vissa prioriterar man högre än andra. Det tråkiga är att alla inte kan inse det. Folk blir sura och börjar ifrågasätta ens val.

Vafan, jag gör vad JAG vill! Det hjälper inte att lirka och säga att man kan offra två timmar för dennes skull. Det är ändå mina två timmar i mitt liv som jag själv vill välja att göra och inte "offra".....

Nu ska jag dricka lite kaffe och lugna ner mig..


Kommentarer
Postat av: BigB.

Helt riktigt, ditt liv din tid =)

Postat av: ElinLeticia

Just det!!! Deras problem inte ditt!

2006-07-12 @ 16:02:55
URL: http://elinleticia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback