Gennaro Gattuso!

Jag har fått en ny favoritspelare på min topplista.

Gattuso

Gennaro Gattuso!

Jag är oerhörd förtjust i dem spelare som inte är teknisk fulländade, men besitter istället ett hjärta som är omöjligt att ersätta. Johan Mjällby, Steven Gerrard och Jamie Carragher för att nämna några. Mycket tack vare det här mästerskapet och några av Gattusos kommentarer gör att jag faller handlöst av kärlek till honom.

Dessutom att han sjunger högst och hellre än bra under nationalsången. Tammefan om han inte överröstar publiken också.

Gattuso fick frågan; Under det här mästerskapet så har ju du varit en mycket bättre spelare än Ronaldinho. Han stirrar stint på journalisten och säger; Du förolämpar fotbollen när du säger så.


På frågan om hur de ska stoppa Zinedine Zidane i finalen så rycker han på axlarna och säger; Man gör korstecknet.


Respekt för Gattuso!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback