You're my wonderwall

Jaha, tillbaks på jobbet med den obligatoriska morgonkaffet. Ni som följt mig vet ju att jag var i Stockholm för att kolla på konsert. Med Oasis. Det var..., sådär. Det lyfte aldrig. När det började lyfta så var ju dem gamla klassikerna som spelades; Wonderwall, Champagne supernova, Don't look  back in anger,  Live forever, Cigarettes and alcohol.. Men sen spelade dem sina nya låtar som faktiskt är ganska ..., kassa. Noel, börja knarka igen så att du kan skriva bättre låtar. Näe, så får man ju inte säga. Usch..

Det blev lite vätskepaus efter konserten, men inte så långvarig. Kom hem till föräldrarnas lägenhet vid ett-tiden. Vid fem-tiden gick jag upp, lagom trött, och åkte iväg till stationen. Resan är lite dimmig, sov det mesta av tiden och var samtidigt rädd för att sova förbi stationen som jag skulle av på. Men, klarade mig och hade sånt flyt att bussen kom precis när jag gick av, så man slapp stå och frysa. Nu är det bara att gå på tänderna idag och jobba av sex timmar, sen ska jag hem och sova. Bio ikväll. Fun with Dick and Jane. Jag gillar Jim Carey. Han är en större skådespelare än sitt rykte.

Förresten, igår när jag stod i toakön på Hovet, så stod Mats Rubarth, fotbollsspelare i AIK, bakom mig. Det var stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback