Utmanad..

Blev tryckt upp mot väggen av fröken Elinleticia som väste i mitt öra att nu är det dags att avslöja fem konstiga egenskaper/ovanor annars......, Lika bra att ställa upp då...


1. Jag bara älskar att sjunga i duschen. Speciellt om man ska ut på kvällen. Lite mindre frekvent under vardagsmorgnarna. Favoriterna är låtar från Håkan, Oasis, Beatles. Ibland slinker andra artister in och gästspelar..

2. Jag skjuter gärna upp saker. Tänker att saker som inte är akuta kan vänta till imorgon och imorgon och återigen imorgon.. Städning, diskning, rättning, laga mat, klippa mig, you name it...

3. Äter mycket fibrer vilket gör tarmarna högproduktiva. Släpper lätt i perioder. Bara sociala konstruktioner som gör att det är skämmigt. Hey, att fisa är naturligt!

4. Är tvetydig i att jag älskar att träna, men älskar också att slappa och bara vara. Finns inte så mycket mellan. Antingen aktivera sig så att svetten lackar eller slösa så minimalt med energi som möjligt genom att bara vara.

5. Spottar inte i glaset.

Ok, nu är det meningen att man ska utmana vidare. Är inte så förtjust i såna här "kedjegrejer", men Big B - shoot......

Kommentarer
Postat av: BigB.

fan då, jag blev utmanad av nån annan med just den härgrejen, men okej då :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback