Trasiga saker? Bring it on...

Små gester kan betyda mycket. Det började inte så bra i morse när man upptäcker att det är punka på cykeln. Ännu en i raden av trasiga saker. Humöret sjunker lika fort som Filippo Inzaghi ramlar i straffområdet och jag fick skynda mig till busstationen för att hinna med bussen och eventuellt komma i tid. När jag väl är på bussen så ringer tjejen och vill bara säga "God morgon och ha en bra dag". En liten gest som gör att mitt humör stiger. Det betyder ju också att eleverna får en lite bättre och gladare Tobbe.

Har experimenterat färdigt med mina havredrinkar och hittat en drickvänlig variant. Det är inte det godaste man har druckit, men det går ner helt okej och man får en riktig boost. Ni vet, reklamen; "Havre påverkar mer än vad man tror". Ska dricka det kontinuerligt i några veckor och se vad det ger för resultat.

Kollade på Prison Break igår, fan vad den är bra. Man blir ju alldeles andfådd efter programmet. Händer saker hela tiden. Lite väl mycket emellanåt kan jag tycka, men ska lägga min kritiska betraktning åt sidan och bara underhållas.

Ikväll ska jag fixa punkan. Jag som hade tänkt mig att bara slappa och kolla på TV. Skit också.....


Kommentarer
Postat av: Djurgårdaren

Håller med, prison break är grymt bra... Tur att man hängde med från starten!

2006-01-17 @ 14:25:08
Postat av: Robban

Jag instämmer i hyllningarna av P.B. kalasserie!!!
Du hade liet småbrådis imorse jaaa *skrattar* småflyt som hann ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback