Svälj, svälj, svälj!

Tack ni som ger mig tips på hur jag ska brinna eller ska träna. Nu kör jag på mitt sätt, tar babysteps och tar mig an Grabbhalvan som är ett rimligt mål för mig och sen kanske Göteborgsvarvet om, typ, tre år. (Hur lång är den förresten?) Jag tränar 3 styrkepass och en kondispass i veckan fram till början av mars och sen tar jag 2 styrkepass och 2 kondispass i veckan för att kunna fejda ut anpassningen och bli ett fysiskt praktexemplar a'la 10-kampare. Nåja. Åtminstone till en femtedel iallafall. Men tack för alla tipsen. Tas tacksamt emot. Nån gång kanske jag lyssnar på dem.

Har en mixer som jag aldrig använder och bestämde mig häromdagen att den skulle tas mer i bruk. Hittade en havredrinkrecept på nätet som skulle boosta återuppbyggnaden. Jag kan säga er att det var inte gott, inte äckligt heller. Bara konstigt, men vad mätt man blev! Kändes nästan som att jag hade ätit en brakmiddag. Måste försöka mig fram och hitta den ultimata mixen. Bara att räkna med en del kväljningar och rysningar innan man äntligen får till det.

Kommentarer
Postat av: elon

göteborgsvarvet är en halvmara.

2006-01-12 @ 16:08:25
Postat av: J.O

Hej!

Jag tänkte också ställa upp på grabbhalvan. Slår vad om att jag kommer före dig i mål :)

2006-01-12 @ 21:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback