Saker går sönder precis hela tiden!

Det bidde inga skor. Istället får jag rikta finanserna åt ett nytt soffbord, då mitt gamla sjöng sin sista suck när P drog det till sig för att få en bättre sittposition. Jag tycker att man ska ta såna stunder på allvar. Man kan aldrig veta när ens sista stund är kommen. Letade efter ett nytt idag på IKEA, hittade ett som jag var nöjd med, men det fanns inte kvar på lagret, så får klara mig utan bord i drygt en vecka.

Jag vill åtminstone ha en längre period där saker inte går sönder hela tiden!
 
Annars blev det en lyckad förfest igår. Pool vann med 1-0 mot Spurs, även om Pool var det starkare laget i allmänhet, så kunde det sluta hur som helst. Skönt med tre poäng iallafall!
Jag bor i en liten etta och måste vänja mig med att inte ha så mycket folk hemma hos mig. 13 gäster och det var på bristningsgränsen. Fick dra fram sängen för några extra sittplatser. När man skulle till kokvrån eller toaletten var man tvungen att kliva över folk för att komma fram. Lite jobbigt när man upptäcker att man har glömt sitt glas i kokvrån när man står i hallen. Måste ta en allvarlig funderare på hur jag ska lösa min traditionella valborgsfest. Det brukar snitta på runt 25 personer. Det går ju inte, eller kanske? Vore kul att pröva..


Kommentarer
Postat av: J

Jodå vi får tränga ihop oss på Valborg. Blir ju mysigt ju.

2006-01-15 @ 23:27:12
Postat av: elon

J: ...och vem vill du sitta bredvid då?..

2006-01-16 @ 16:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback