Ordföranden går på alkohol och dörrvakten har smink

En sak fattar jag inte. Om jag vore ordförande för ett stort politiskt ungdomsparti, så skulle jag vara väldigt försiktig med att bli rund under fötterna på ett riktigt sunkhak där syftet är att supa skallen av sig och mucka gräl med dörrvakter som alla vet att man bara förlorar på det. Antingen blir man utkastad eller får ett par smällar av en fjäderbatong. Jag skulle också vara väldigt försiktig med häva ut saker angående varifrån antagonister kommer ifrån eller kring genitaliska förmågor. Sen skulle jag inte vara så stolt över att hamna i en fyllecell och tvingas förklara... eller, rättare sagt, slåss med näbbar och klor med att allt var andras (dörrvakters) fel och själv var man totalt oskyldig.

Kom igen, SSU-ordföranden, du måste åtminstone varit rätt packad för att hamna i fyllecell. Där hamnar man inte efter att ha druckit några glas vin....

Och andra sidan, dörrvakten säger att han fick två rejäla knytnävslag i ansiktet av den "starkaste kvinnan han har mött". Ok, det kanske hände, men då borde det väl synas i ansiktet att han har fått dem? Eller så har dörrvakten världens bästa sminkös. Och är man verkligen tvungen att använda en batong mot en kvinna som är typ 165 cm lång och väger hälften så mycket som en själv?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej! Vad skoj du har egen blogg. Kommer att följa din och vi sitter ju i samma båt vi båda... En mycket, mycket svår balansgång, men man väljer också sina ord. Det borde SSU-ordföranden ha gjort!

2006-01-31 @ 09:00:15
Postat av: BigB.

Precis min tanke när jag läste det, HON måste ju ha varit br apackad som inte minns att hon var så vidrig :S o dessutom hamnade i fyllecell.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback