Inte mina skor än så länge

Snart första jobbveckan avklarad. Skönt. Ska se till att ha en riktig bra helg med mycket vila, umgänge, fotboll och ha en bra vätskebalans fram till söndag förmiddag. Mina skor som jag hade köpt i september/oktober börjar redan bli slitna. Är hjulbent, så yttre sidorna av skorna slits fortare ut och blir sneda. Måste leta upp ett par till som jag kan alternera med. Rekognoscerade skoutbudet häromveckan och jag hittade bara ett par som jag tyckte såg bra ut. Problemet? Tja, 1100 kronor är problemet. Inte så att jag inte har råd, men mer av att fråga sig själv om man vill punga ut så mycket pengar för ett par skor. Det värsta är att egentligen vet jag redan vad jag kommer att göra.

Ack, jag är fångad i fåfängans grepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback