Fucking handled

Nu har jag lugnat ner mig lite beträffande datorfadäsen. Tog det lugnt igår, fikade med ett par kompisar och det hela slutade med att jag fick en present. En Håkan Hellström-skiva, En kolikbarns bekännelser. Lite pinsamt att erkänna, men min musikintresse har verkligen gått ner i botten. Har varken köpt eller bränt nån skiva på...., tja säg snart två år. Herregud! Måste ta tag i det här..


Ska iväg och träffa en läkare angående min handled. Knapra ipren hjäper inte, har fortfarande ont. Det händer ibland när jag står och tecknar, då tänker jag inför en helomvridningstecken att; nu kommer det att göra ont.., och så hmngh! Jag gillar inte att träffa läkare. De är inte precis karaktären av sociala och trevliga läkare som avbildas på tv-serier. Asociala inskränkta fackidioter är min åsikt. Bara man träffar en som hyfsad social och kan föra en dialaog och inte en rabblande monolog.

Hoppas bara att jag inte blir sjukskriven för en fucking handled. Jag kan väl teckna med vänsterhanden, ovant men det går.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback