Fejsa smärtan

Det blev ingen lagning av cykeln igår. Ska ju ändå bli kallt och snöa en del dem närmaste dagarna, så lika bra att ta bussen fram till helgen. Ja, jag vet att jag är lat. Har dessutom råkat ut för en smärre muskelinflammation i ena handleden, så när man ska teckna får man bita ihop. Speciellt när man ska bokstavera eller göra 180 gradersvridningar, då pulserar det kan jag lova er.

Ringde vårdcentralen för lite tips, har haft lite ont emellanåt ett par månader. Fick tips om att knapra Ipren ett tag och inte träna veckan ut. Fan också! Egentligen borde jag vara hemma för att bespara smärtan och låta inflammationen gå ner fortare, men jag klarar inte av att vara hemma om jag ändå är rätt kry - har ju bara lite ont i en handled. Ska vara värre saker innan man tvingar mig att vara hemma från jobbet.

Ikväll kommer den nya serien som ska gå på Canal+. Rome, tydligen den mest påkostade serien någonsin. P hade laddat hem några avsnitt och kollat på dem - hans reaktion var; "Mycket sex och våld, sen var det inte så mycket mera." Det sa han för några dagar sen. Jag förstår fortfarande inte vad som är fel med det.....

Kommentarer
Postat av: Råbban

WOW, sex och våld!!! Är inte det den bästa serien som finns som bygger på sex och våld?
Du har inte funderat på att skaffa ett slags skydd till din handled, som stöd? Vi har ganska justa grejer på jobbet som du säkert vet ;)

2006-01-18 @ 13:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback