Du har räddat min helg!

Det är så skönt att cykla i minusgrader. Långkalsonger - ack du värdefulla klädesplagg, you really made my day! Det är så dumt att man skjuter upp på att laga en enkel punka när det egentligen bara tar knappt 20 minuter att åtgärda. Men, man är lat. Nu är det iallafall åtgärdat och eleverna slipper se mig på bussen framöver.

En kollega stormade in när jag hade lektion och utbrast; Du har räddat min helg! En snabb genomgång av min hjärnbark gjordes och jag fann ingenting. Sa som det var; Jag är inte med dig. Då berättade han att han hade sett filmen Zoolander som jag lånade ut innan jul. Den var riktigt bra, tyckte han. Smart dumhumor. Såna filmer gillar jag. Tipsade honom om Old school och kolla efter Hank the Tank. Se den själva - grym film!

Tränade kondis igår. Cykla stenhårt i 45 minuter. Svetten lackade och jag hade glömt handduken. Inte så fräscht att ta sig hemåt. Tur att man inte behövde handla. Tycker att det är jobbigt när man vet att man luktar illa efter svett eller liknande och måste möta människor. Känns som man förstör deras tillvaro och är skuld till illamående. Som när man känner att man måste släppa sig och befinner sig i folksamling. Bara en tanke som flashar i huvudet hela tiden. Håll ihop. Håll för fan ihop.....


Kommentarer
Postat av: ElinLeticia

Ja visst fasen är den bra! Jag garvade nästan på mig när han försöker ta livet av sig med smällare. Jag vet att det inte borde vara roligt, men jag grät av skratt. En höjdare! Det var faktiskt för att du skrev om den jag letade upp dvd:n som min kompis skickat till mig...en lyckoträff

Postat av: ElinLeticia

Blue ice...:)

Minns du "Länge leve Bernie", den håller fortfarande. Fruktansvärd humor, men varför kan man inte låta bli att skratta...:)

2006-01-24 @ 20:46:24
URL: http://elinleticia.blogg.se/
Postat av: ElinLeticia

Jag har den hemma, kan dra en kopia och skicka. Har en störtrolig Tom Hanks också, den med svensexan och åsnan i hissen....

Så dumma filmer görs inte längre....

2006-01-25 @ 10:42:56
URL: http://elinleticia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback