Bloggen lever

Det har hänt så mycket sen jul så att man inte riktigt vet vad man ska skriva om. Pokerkvällen? Nyårsafton på finlandsbåten? Förfesten med massa tequila hemma hos mig? Biofilmerna? Äh, det får helt enkelt leva i det fördolda för er kära läsare. Kanske när jag vill ta en promenad på minnenas kvarter och berätta lite. 
 
Kan iallafall berätta att jag fortfarande inte har fått tillbaks min dator. Tydligen hade den dator som jag fick likadan serienummer som min, så dessa förväxlades. En sak som oroar mig är ju att någon har ju min dator som är bättre än den som jag fick. Kanske vill den personen behålla den och inte vilja lämna tillbaks min dator? Min dator med mina program, sparade filer, musik, bilder och annat. Får se vad som händer där, håller er uppdaterade. Men där är förklaringen till att bloggen inte är så värst uppdaterad, men bättring från och med nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback