Putsa ögonen, mannen!

Skulle köpa en dvd idag och knallade till Åhlens för att införskaffa mig den. Visste att den var relativt nyutsläppt och började ögna genom topphyllan. Hittade den inte. Gick över till nyhetshyllan och blickade genom raderna. Inte där heller. Var tvungen att vända mig till en expedit. Inte min grej att fråga fram, men hade kort om tid och ville verkligen ha den på en gång. Stod vid topphyllan en gång till för att se om den verkligen inte fanns där. Inte alls. En expedit strosade förbi och jag frågade honom om dem hade den filmen jag letade efter. Han tittade på mig, vände en kvarts varv mot topphyllan och pekade på den filmen rakt framför mig i ansiktshöjd. Jag kunde inte dölja min frustration, slog ut armarna och utbrast; Rakt framför en! Han tittade på mig, smålog och sade; Ja, de är de svåraste att hitta. Yeah right, du tänker säkert att jag är en komplett idiot som behöver putsa ögonen.

Idag har jag förskansat mig ett par nya hörlurar och laddat min mp3 med åtta timmars musik. Mycket mer jobb än vad man tror..

Kommentarer
Postat av: elon

var det Italiensk Lolita 8, du letade efter?

2006-02-02 @ 21:19:23
Postat av: Tobbe

Näe, "Per Johanssons klassiska standardskämt a'la Åsa-Nisseskämt"

2006-02-02 @ 21:54:32
Postat av: elon

Den har jag missat. Får leta efter den.

2006-02-02 @ 23:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback