*prrrrrft*

Yes! Ledighet! Behöver det! Imorgon firar jag det med att gå upp kl sju för att hinna med stockholmståget tio i åtta. Måste iväg tidigt för ett möte i Liljeholmen. Bra tajming. Tänkte stanna några dagar i stan för att hinna träffa några nära och kära. Middag hos en kompis imorgon kväll, middag med familjen på söndag och fika med nån på måndag. Dessutom kanske man kan hitta några fina skor på måndagen. Något säger mig att huvudstaden har lite större utbud av skor än vad Örebro har.

Inför läsåret bytte jag arbetsenhet efter att ha jobbat på samma i 4,5 år. Det blir ju lite som att börja från början. Nya arbetskamrater och ny miljö. Man måste kolla läget och kolla hur hierarkin är i lärarrummet. Det gick bra från början, smälte in och har blivit vän med några stycken på jobbet. Så bra att man till och med kan fisa högt i varandras närvaro - det är bra gemenskap det!

Ikväll blir det lugnt. Ska till en kompis och spela poker. Ett tag sen man spelade, måste hålla mig kall och spela halvtajt. Inte för tajt och förutsägbar, utan lite wild and crazy när de minst anar det. Får se hur det slutar.

Kommentarer
Postat av: BigB.

Du vet att du kommer losa alla stålar mot mig ändå, varför ens kämpa *S*

Postat av: BigB.

Vad sa jag, Vad sa jag grabben!!!

2006-02-18 @ 00:25:33
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: J

Nästa gång vinner jag nog.

2006-02-18 @ 11:07:59
Postat av: BigB.

J, för att vinna måste man medverka!

2006-02-19 @ 12:39:01
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: J

Jo det är sant men jag tyckte att nån annan skulle få nån chans o vinna :)

2006-02-19 @ 13:35:44
Postat av: BigB.

Va, ska ni spela utan mig nästa gång, taskigt!!

2006-02-19 @ 20:00:58
URL: http://brantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback