Kort sammanfattning

Pokern gick bajs. Hamnade i en idiotflopp och torskade det mesta av mina marker - stupido idioto! Knallade hem besviken och började med att röja upp hemma. Packa inför Stokholmsresan, diska, städa lite och vattna blommorna. Hamnade i sängs vid halv två-tiden, tjejen ringer vid halv tre och ville hälsa att hon tänker på mig. Gulligt värre. Upp kl sju, inte så speciellt utvilad, ner till tågstationen och slumrade hela vägen till Stockholm. Man kan inte sova bra i tåg. Alltid något som stör och så har man hela tiden i åtanke att man inte får missa stationen.


Möta P vid Liljeholmen, J sluter upp och tillsammans diskuterar vi hur vi ska göra om stadgarna så att det blir lättare att bilda föreningar. Låter skittråkigt, men jag gillar sånt. Diskutera ideologi och föreningsliv är upplyftande för mig. Bryta upp vid fyra och åka hem till päronen. Sova en halvtimme, sen göra ordning och bege sig iväg till A och inspektera hans nya lya och bli bjuden på mat. Vinet flödade och maten mättade. Hem efter midnatt och sova, sova, sova.


Idag är det bara slappande som gäller. Slökolla tv och gäspa så att käken nästan går ur led.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback