Jag är en tvättstugeterrorist

Den här kvällen var det tänkt att jag skulle ta tag i tvätten. Som vanligt när det gäller min beteendemönster så skjuter jag upp det till bristningsgränsen. Iallafall var det äntligen dags för detta idag. Efter att ha tvättat två maskiner skulle jag torka kläderna. Ofta är det så att två tvättar samtidigt och har två maskiner och två torkapparater samtidigt; alltså fyra torkapparater sammanlagt. När jag skulle hänga upp insåg jag att den andra hade tagit ALLA torkapparater. Det började koka i mig och jag funderade hur jag skulle göra.

Invänta tills den andra kommer och ge en utskällning? Näe, vill inte vänta här i en timme innan h*n kommer.

Ta ut dennes tvätt ur "mina" torkapparater och hänga in egen? Jobbigt....

Så jag skrev en "arg" lapp istället - fånigt, men det funkade. När jag kom tillbaka en timme senare var det tomt.

VM-slutspelet går sådär. Mina favorittippade lag har inte infriat förväntningarna än så länge. Bara den första rundan är spelad, men en uppryckning krävs.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Okej.. hmm.. låter mysko att det inte gick å kolla på min blogg från din dator.. det får undersökas tror jag! Okidoki, hoppas att du inte åker på magsjuka ändå. Håller med dig om att det inte är något vidare. Lycka till med slutspelet på PS! :)

2006-02-09 @ 23:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback