Gräsänkling blues

Det är sånt här man får ta. Ens tjej åker iväg på praktik i tre veckor och man får försöka låta tiden gå och stoppa undan den där saknaden som kommer göra sig påmind allt starkare ju längre tiden går. Det är inte så att jag kommer ligga på golvet i en fosterställning och frossa, men dem där småsakerna som gör att man går med så mycket lättare steg i vardagen.


Smekningen på kinden, trevandet efter att hålla handen när man går på stan, att få ett leende, veta att någon väntar på en, äta mat tillsammans och titta på varandra. Såna saker. Det bästa är väl att låta tiden gå med träning, jobb och sömn.

Dessutom har ju jag och grabbarna slutspelet i EM att tänka på. Alltså, tv-spelet....... 

Kommentarer
Postat av: elon

bu-fuckin-hu liksom.

2006-02-06 @ 19:23:08
Postat av: elon

Nä, jag är inte bitter.

2006-02-06 @ 19:39:47
Postat av: Gustav

Tänk på alla som är singlar.

2006-02-06 @ 19:54:36
Postat av: Tobbe

Jag vet. Men är man van med en sak, så saknar man det när det är borta, oavsett status. Som när ett populärt tv-serie läggs ner eller Allsvenskan är över..........

Postat av: BigB.

ja det ÄR inet lätt, vanor är svåra att bryta, trust me!!

2006-02-06 @ 22:25:18
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: Råbban

Gick inet att kommentera i föregående så gör det här =)
Håller med dig lite, när snön smälte bort förut gick man bara o väntade på fotboll!! Sen kom snö o man kom på att ja just det ja, OS snart, heheh.,.. Men som sagt, väntar enbart på slutspelet i hockeyn, allt annat *gäsp* kul om nåpn tar medalj men skiter fullständigt i sporterna.
Jag som lirat hockey en gång i tiden o allt :S

2006-02-07 @ 11:35:10
Postat av: J

Det gick inte o skriva på ovanstående inlägg.

Jag har lite svårt o se att du steg upp vid 7:45 på en söndag för att kolla på vasaloppet. :)

2006-02-07 @ 17:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback