Du vet väl att de inte hör dig?

Vilken dag! Liverpool vann mot Manchester city med 1-0 och Pool tuggar sig allt närmare andraplatsen. Näe, jag bara skojar. Kollade också på hockeyn. Den här gången med tjejen. Lite skillnad.

Med grabbarna så skriker man mera i och med att de andra också skriker. Man diskuterar högljutt hur taktiken fungerar och slänger sig i en mäktig ormgrop när Sverige gör mål. Inte riktigt samma sak när man tittar med tjejen. Hon lever sig in i matchen och rycker lite med benen när det är farlig målchans på gång. Kanske brister ut med "Bort med pucken" när finnarna pressar på. Själv ropar jag till med diverse saker och får höra; "Du vet väl att de inte hör dig?" Man får förklara vad Box Play betyder och varför inte utvisningsminuterna visas när både lagen har en man utvisad. Men det var en alldeles utmärkt eftermiddag med tjejen.

Tjejen ordnade en smarrig köttgryta idag. Med tanke på att jag råkade bränna upp grytbitarna igår kväll när jag skulle överraska henne och istället fick ringa och beställa hem mat, så smakade köttgrytan lite extra gott idag. Jag är för jäkla klantig ibland med mat. Men för det mesta lyckas jag. 9 av 10...

Kommentarer
Postat av: BigB.

Visst annorlunda utan dig, inet samma stämning men fan vad nervöst det var!! O så att plötsligt koll apå vanlig TV, var e pucken var e pucken :S HaHaHa... Men det gick ju vägen o visst hör de en, de hör HELA Sverige!!!
Pool, vad säger man, wohooooooooooo....

Postat av: Tobbe

mm, det blir annorlunda så fort gruppen ändras. Hade samma problem med bilden i början, fick nästan sitta vid skärmen för att se..... =)

2006-02-27 @ 09:25:08
Postat av: Mackan

Tjao
Pool har bara tur och Blackburn skuggar dom tätt där bak ; )
Sverige är bäst och det var en jä..a match där pulsen toppar på 200 utan problem..... Självklart så är det Henke Lundqvist som blir en av hjältarna och alla vet ju var han är fostrad, ja just det-FRÖLUNDA.
Ha det gött.
Mackan

2006-02-27 @ 18:09:57
URL: http://flyfishing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback