Bromsa då!

Tränade efter jobbet. Tog ut mig ordentligt. Efteråt skulle jag cykla hem och fotbromsen fungerade inte. Handbromsen funkar väldigt segt, så det var en cykeltur med livet som insats. Lyckades - efter små fadäser som att nästan köra på en gammal tant och rusa rakt ut på en hård trafikerad väg, tanken att hoppa av cykeln och rulla bort som en actionhjälte svischade förbi - komma hem och käka mat.

Sen blev jag riktigt trött. M messade och undrade om vi kunde mötas och jag tänkte - mannen, jag orkar inte! Messade återbud och nu bloggar jag lite snabbt innan det är soffläge hela kvällen.

Att jobba tar på krafterna. No shit?

Kommentarer
Postat av: BigB.

Näemn, har du kommit på en världssensation nu, "att jobba tar på krafterna", nooo shit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback