Bakslag med handleden

Fan också! Idag värkte handleden något otroligt. Ringde till vårdcentralen och blev hänvisad fram och tillbaka utan att få något konkret hjälp. Man måste vara frisk för att kunna få vård. Det enda man kan göra nu är att invänta måndagen och prata med den läkare jag hade sist. Jahapp. Nu får man genomlida hela helgen med värk. Struntade i att bowla med jobbet ikväll, inget kul att bowla med smärtor och skulle bara spä på min frustration när man missar den tionde käglan på det andra försöket.

Stannar hemma och är så fruktansvärt rastlös nu. Måste göra någonting, har kollat finalen i Afrikanska mästerskapet. Egypten mot Elfenbenskusten. Gick till en gastkramande straffläggning. Säga vad man vill om straffläggning; det är en lotteri och inte något rättvist utslagande. Men satan i havet vad spännande det är! Dramaturgi på sin spets. Egypten vann efter att de ivorianska spelarna fick marmelad i knäna och missade två stycken.

Nu är det OS-invigning och jag tänker fan inte kolla på det. Knallar ner till videoaffären och hyr film istället. Våga vägra OS!

Kommentarer
Postat av: Elinleticia

Varför vägra OS?...

Postat av: Tobbe

Syftade mest på invigningen, men du får gärna fortsätta bojkotten - själv ska jag som mest slökolla.... Finns fotbollsmatcher istället... =)

2006-02-11 @ 12:12:15
URL: http://tobbert.blogg.se
Postat av: Råbärt

Invigningen var faktiskt inte så dålig! Fast jag såg bara sista halvtimmen, efter att nationerna marcherat in vilket e bland det tristaste som finns =) Älskar ju dessutonm Pavarotti så :P

2006-02-11 @ 13:22:05
URL: http://brantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback