Snart hemåt

Den där mjuka gästsängen är en liten mardröm. Trots det, var det skönt att kunna sova ut. Eller sova ut och sova ut. Vakna en gång i timmen och ändra sovställning, men bättre än inget iallafall. Snart bär det av hemåt. Ska nog bara koppla av med lite mat och tv ikväll. Sätta igång med att slå in några julklappar ska jag också göra. Nu är det bara fyra arbetsdagar kvar.Två tunga och två lätta.

Man kan kompensera bort torsdagen om man vill, men jag har bestämt mig för att jobba några timmar för att bli av liggande grejer och dessutom jobba in lite för kommande termin. Så allt ligger färdigt när man kommer tillbaks efter ledigheten. Om det verkligen blir så, låter jag vara osagt - men tänk vad skönt det vore...

Kommentarer
Postat av: BigB.

Tänk vad skönt om man fick ledigt ens dagen före jul så man hann hem till julskinkan blev färdig, men nähädå.. En annan ska jobba 23e dec =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback