Överraskning för mamma

Jag har hållit detta hemligt i en vecka. Jag har smusslat och smygt. Jag har haft diskreta samtal och planerat allt i minsta detalj.

Idag fyller mamma 55 år. Hon sade att det inte var så viktigt at jag dyker upp idag, bara vi firar jul tillsammans. Jag har hållit god min, men planerat att dyka upp och överraska henne. Direkt från jobbet passade jag på att köpa ett par julklappar innan jag åkte hem för att hämta lite kläder och städa lite. Fick blåstressa till stationen för att hinna med tåget och där på plats visade det sig att jag hade plitat nr fel beställningsnummer, så jag var tvungen att prata med kundtjänst för att lösa ut mina biljetter. Jag hann, i stort sett, kasta mig in i tåget.

På tåget ringde telefonen i ett för diverse planer och inköp. När jag väl kom fram till Solna fick jag ägna mig åt köande på bolaget och mataffär för att införskaffa nödvändiga ting. Skynda mig till mammas hem innan hon kom hem och där på plats fick jag byta t-shirt för att jag var löjlig svettig.

Mamma blev överraskad och väldigt, väldigt glad. Det känns nu helt klart värt att man gjorde allt detta för hennes skull.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sådana överraskningar är ju de bästa överraskningarna :)

Postat av: J

ååå vad fint. Hon måste vara stolt över sin son. Man blir rörd.

2006-12-15 @ 22:07:52
Postat av: Madzia

*ler* inga mer ord behövs... vilken bra son du är!

2006-12-16 @ 17:51:05
URL: http://www.nogg.se/madzia
Postat av: Tobbe

Jajajaja.....

=)

2006-12-16 @ 19:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback