Norling och Jag...

Jäklar vad MFF värvar. Nu är det dags att sätta sprätt på alla pengar de har fått in av spelarförsäljningar. Dixon, Toivonen och så nosar de efter Hyypiä, men det kan de glömma. Min Liverpoolhjälte ska fan inte lira i någon blåful tröja!

AIK har inte varit så mycket framme i värvarcirkusen. Bara två spelare klara. Rätt så anonyma båda två. Jag eftersökte tidigare en stark mittback om min önskemål var ju Dixon, men eftersom han vill ha en utmaning vad gäller att förstå skånska, så tog han MFF som sagt. AIK hörsammade dock min önskan och jagar en norsk mittback vars klubb är lite ovillig att sälja. Får se om det blir någon lösning. Skönt iallafall att Norling och jag - vi tänker likadant.


Kommentarer
Postat av: J

Hmmm "utmaning vad gäller att förstå skånska" det är väl inte så svårt. Det är svårare o förstå norrlänska och Stockholmska.

2006-12-18 @ 19:22:02
Postat av: BigB.

En råtung Hyppiä skulle jag vilja se styra gnagets försvar, fan vad stort det skulle vara. Men det ligger inet direkt i linje med tänket hos Norling, ung och hungrig, tror jag ;)
Tror det blir han i Norge...

Postat av: Tobbe

Nu vet jag inte. Hyypiä har inte riktigt rosat marknaden på sistone, så det är nu dags att trappa ner. Frågan är om AIK behöver ännu en långsam stabil mittback? Vi har ju redan Sandberg.... =)

2006-12-18 @ 21:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback