Mission impossible accomplished

En av mina största svagheter är att slå in presenter. Jag har verkligen försökt med allt - jag kan bara inte slå in paket på ett snyggt sätt. Ligger väl i mina taskiga pysselgener. För det mesta brukar jag be tjejen att hjälpa mig, men det vore ju lite dumt att låta henne göra med sin egen present.

Så, med soundtracket från Mission impossible i bakgrunden, tog jag mig an detta omöjliga uppdrag.

Ja, vad trodde ni? Att det helt plötsligt skulle bli snyggt? Bloggen är ingen hollywoodfilm - det här är den osminkade sanningen från Tobbes vardag.

Paketet ser mer ut om en defekt övergiven present från ett kazachstanskt flygbolag. Men jag gjorde det iallafall. Fick blodad tand, så jag slog in alla presenter. Nu har jag fem defekta paketer. Kom på att jag inte har såna där namnetiketter. Efter det så kom jag på att det är ju onödigt. Man ser ju direkt vilka paket som är från mig....

Kommentarer
Postat av: BigB.

Skulle just säga det ja, alla vet att du lagt ner både tid o möda på att slå in paketen själv ;)

Postat av: Fujim

Asgarvar.

Tips: köp lite sånt där fint presentsnöre och vira ett par varv runt paketet. Försökt täcka de värsta skavankerna.

2006-12-18 @ 21:35:28
URL: http://www.nogg.se/fujim
Postat av: Tobbe

De värsta skavankerna är redan täckta med extrapapper och tejp... =D

2006-12-18 @ 21:43:12
Postat av: P

Du kom väl ihåg att ta bort prislapparna....... ;)

2006-12-18 @ 21:53:46
URL: http://tezzla.blogg.se/
Postat av: "Tjejen"

Det är inte pappret som jag vill ha utan det i paketet..=)

2006-12-18 @ 23:36:13
Postat av: Tobbe

P; ........ Säg inte så.....

Tjejen; Och det tror jag att vi alla kan hålla med om att det är en himla tur för mig! =)

2006-12-19 @ 08:21:47
Postat av: sofia

haha :) du skriver så roligt ;)

2006-12-19 @ 17:16:26
URL: http://wiksofia.blogg.se
Postat av: Madzia

=) oj oj Tobbe! Men du vet, du är faktiskt inte ensam! Dock är jag inte den "andra" utan min kära pappa som alltid tar hjälp av mig och mamma, beroende på presenter... ;P men ibland så får man defekta presenter, pappret försvinner ändå! =)

2006-12-19 @ 20:23:20
URL: http://www.nogg.se/madzia
Postat av: Tobbe

Sofia; Tack!

Madzia; Då vet du hur mycket vi lider. Vi vill så väl, men det går bara inte.... =)

2006-12-19 @ 20:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback