Min stortå - en delikatess?

Har återigen försökt mig på att fynda på mellandagsrean. Det jag köpte var en rågmacka och en kopp kaffe. Det smakade bra. Jag har framför allt försökt hitta en snygg grå kavaj, men det verkar vara helt omöjligt. Antingen är de mörka eller av nån konstig material som jag knappast skulle utsätta mig för.

Nåväl, hittar jag inget, så lider jag inte så mycket av det.

Jag och tjejen var bjudna på middag hos en familj. Det uppseendeväckande var att deras husdjur var en minigris. Första tanken var, hur närmar man sig en minigris? Man kan ju hantera hundar och även katter, även om man inte gillar dem, så vet man hur de fungerar. Men en minigris? Lägger man fram handen, så den kan lukta på en eller? Efter mycket om och men, så vet jag att minigrisar gillar att äta. Min vänstra stortå var tydligen en delikatess, men jag ville gärna behålla min stortå, så den fick vara utan. Tråkigt för grisen, desto roligare för mig.


Kommentarer
Postat av: BigB.

=)

Postat av: Johansson

nå?

2006-12-29 @ 12:12:26
Postat av: J

Haha den var rolig. Det där med grisen.

2006-12-29 @ 12:12:46
Postat av: Tobbe

Vi får ana att det är gott. Jag vet inte. Har aldrig prövat själv...... ;)

2006-12-29 @ 12:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback