Lite för mycket skräckfilmer för mig.....

Det var tveksamt om jag skulle hinna med personalträningen idag. Ett viktigt möte var högre prioriterat, men som tur var slutade mötet precis innan träningen skulle starta så jag hann vara med. Som vanligt, så var det hårt och överjävligt. Skillnaden idag var att min vapendragare inte kunde vara med, så jag ståtade som ensam kille. Jag gjorde mitt bästa som företrädare för männen med att svettas som ett vattenfall och grymta stötvis mellan ansträngningarna.

Därefter fick jag själv byta om i ett ödsligt omklädningsrum och duscha av mig svettfloderna. Jag vet inte om ni har gjort det, men att duscha och byta om själv i ett ödsligt omklädningsrum är faktiskt en smula obehagligt. Man är inte van att det är tyst och stilla. Man tittar mer än en gång bakom axeln för att försäkra sig att ingen finns där.

Äh, jag har antagligen sett för många skräckfilmer...

Kommentarer
Postat av: J

Du får kanske ta med nån nästa gång som håller dig i handen när du byter om.

2006-12-05 @ 20:50:48
Postat av: BigB.

Därmed menar J att han "offrar" sig ;)

Postat av: M.

Oj!

2006-12-05 @ 21:16:09
Postat av: J

Inte jag inte. Skulle aldrig göra det.

2006-12-05 @ 21:33:56
Postat av: Madzia

mm..lätt o inbilla sig saker ;P hmm, närmar inte ngn sig 30 nu? :P (p.s jah, nogga men det låter ju lite sjukt så blogga :P o tackar men fårse hur lång den livstilen håller i sig! =) )

2006-12-05 @ 22:16:47
URL: http://www.nogg.se/madzia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback