Knak lite här och där...

Det var segt att gå upp i morse. Gästsängen, som morsan har, är otrolig mjuk, så jag vaknade var och varannan timme med att ligga utbuktad med huvudet och fötterna ett par decimeter högre än bålen. Lite jobbigt. Plus att en del rödvin gick åt igår gjorde att inte bara ryggen knakade lite på morgonen.

Skulle på möte hela dagen och avverkade några punkter. Nu är det inga mer sådana för resten av året. Men första helgen i januari kör vi igång igen. Full fart!

Nu är det mest slappa som gäller. Jag fortsätter researcha mobiler. Nu har tankarna gått hur jag hanterar min mobil. Jag är inte så speciell varsam. Det händer titt som tätt att jag tappar och länger den lite vårdlöst. Därför är ju det bra om min nya mobil ska vara lite stryktålig. Så nu har jag vidgat mina vyer lite och kollat efter andra mobiler. Jag som trodde att jag skulle ha en kvar att fundera på vid det här laget...


Kommentarer
Postat av: Fujim

Tålig säger du.
Tja det är väl hajfenan som gäller då.
Ericsson r310.

Ett utförligt tålighetstest finns här http://www.utsidan.se/utrustning/ericsson310.htm

Fast du kanske vill ha en lite mindre, modernare och snyggare mobil. *flin*

Postat av: BigB.

Humm, det var väl skönt att du vaknade ovanför nålen o inte på den :P

2006-12-16 @ 23:40:11
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: Tobbe

Fujim; Något mindre kanske.... =)

BigB, hehe... De dära tangentknapparna kan jäklas då och då....

2006-12-17 @ 12:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback