Kan jag skriva nu?

Tittar till höger


Så, det är lugnt nu?

Tittar till vänster

Det är safe? Inget som försvinner?

Tittar till höger

Så det är bara att köra?

Tittar rakt fram

Nu börjar man känna att det lugnar ner sig för vissa grupper. Några har fortfarande piskan kvar och jag manar hela tiden på att de ska fixa det. De tycker nog att det ska bli jäääävligt skönt att ha ledigt och slippa mig ett tag. Fortfarande hänger tröttheten över en konstant. Inte blev det bättre att man lade sig sent igår. Men kunde inte sova tidigt, så då var det bara att vara uppe tills man slocknar.

Igår inhandlade jag några julklappar och det börjar kännas att allt är snart färdigt. Bara några smågrejer jag ska fixa. Skönt. För det är inte roligt att trängas. Och så känns det i själen när man ser snygga kläder som man måste stålsätta sig för att inte köpa, så man har pengar till att handla för andra. Nåja, det är bara en gång om året det är så..

Kommentarer
Postat av: Askungen

Läser...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback