Kan jag ge blod?

Hade tänkt skriva lite igår kväll, men uppenbarligen var blogg.se inte med på noterna och accepterade inga försök till att logga in. Därför får jag uppdatera lite mer senare ikväll.

Som vanligt är det sjukt mycket att göra. Snart ska jag iväg och testa ifall jag blir en godkänd blodgivare och därefter fixa till hårburret så att man åtminstone ser respektabel ut till julavslutningen, julafton och nyår. Eller det beror ju inte bara på håret. Kläder och sånt gör ju också sitt till, men de har inte problemet med att växa sig otympligt efter en månad....

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte klippa för mycket bara...

2006-12-07 @ 15:37:01
Postat av: Madzia

Ja..det är ju så himla härligt att få lite för mkt hår bortklippt! =) hmm.. "växa sig otympligt efter en månad..." snabbt ditt hår växer! :P för mig känns det som evigheter..men å andra sidan, känns som jag aldrig vet 100% hur långt håret är eg osv.. lockarna gör ju sitt ;P en fördel: inte alltid det syns om det är lockigt-fint eller lockigt-trassligt/oplanerat hehe... ;P

Postat av: Tobbe

Anonym: Oroa dig inte... Du vet hur jag klipper mig..

Madzia: Det är nog lite skillnad om man har lockigt eller rakt stripigt hår som jag har., så att det märks ganska snabbt om det börjar bli lite väl när man knappt ser nå när man tränar.... =)

2006-12-07 @ 19:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback