Julkonsert eller fotboll?

Bloggen strulade igår därav det sena inlägget som kom upp alldeles nyss. Igår var jag och tjejen på middag. Det stora problemet för oss var transporten. Hur skulle vi dit? Hur skulle vi hem? Vi tog bilen dit och sen gjorde vi så helt enkelt att vi tog sten-sax-påse för att utgöra vem som skulle köra hem och därmed hålla sig restriktiv med alkohol. Givetvis förlorade jag och tjejen fick dricka gott med min flaska vin. Det ger ju bara problem med att ha körkort!

Middagen var trevlig och vi kom hem vid tolvtiden. Det var bara att lägga sig och sova på en gång. Dagen fråga är om vi ska hålla på traditionen med att gå på julkonserten. Jag är nog emot. Det är ju bra fotboll idag. Chelsea-Arsenal. Sånt kan man ju inte missa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ganska bra val va?

2006-12-10 @ 20:09:34
Postat av: BigB.

Antar att det var ett mycket bättre val än jag gjorde, satt på tåget hem, på de där extraplatserna som ser ut som en halvmåne :( i 2.5 timmar för det var knöpfullt... Ajja, såg ju målen på Sporten ;)
Du ser, varför ha körkort när alla andra har det :P

Postat av: Tobbe

Absolut.

BigB; Är det din åsikt, så kan du tammefan glömma all eventuell skjuts framöver! ;)

2006-12-10 @ 22:50:50
Postat av: BigB.

O när f*N har jag fått skjuts av dig!?!?!? ;)

2006-12-10 @ 22:56:27
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: oscarH

i en del större städer finns det en tjänst som kallas taxi. Finns inte det i örebro? Som ett alternativ till sten sax och påse följt av att nån går miste om vinet?

2006-12-11 @ 20:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback