Irritation och utländskt besök

Pärsk också!

Vi kommer i rätt tid, tolkarna är också där och rättegången ska sättas igång. Då visar det sig att den målsägande inte har dykt upp och det var den tredje gången. Varför kollar man inte upp sånt innan? Allt slit i onödan. Mycket irriterande. Eleverna surade inte precis. De var bara glada att sluta lite tidigare.

I förmiddags fick jag överraskande besök på min engelskalektion. Två lärare från Turkiet (!) ville studera hur man bedriver engelskaundervisning för döva och hörselskadade elever. Jag fick förklara så gott jag kunde med mina tankar och olika sätt att undervisa. Det är alltid roligt att visa och förklara hur man gör, speciellt för utländska besökare. Att visa att vi bedriver en riktig god undervisning.

Nåväl, imorgon är det lucia. Luciatåg, lussebullar och sånt tjafs. Ah, lite mysigt är det - det måste jag erkänna.

Kommentarer
Postat av: Madzia

jah, mysfaktor! ;)

Postat av: Johansson

Jag vill sova!!!


Nä, dags att rulla till gruvan...

2006-12-13 @ 06:58:20
Postat av: BigB.

Så du gick bärsärk i rättsalen igår då?

2006-12-13 @ 09:12:15
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: Tobbe

Försökte, men de hade tydligen läst min blogg och var förberedda... ;)

2006-12-13 @ 10:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback