Det är december

Jag sitter och arbetar med några panikkallade åtgärdsprogram som jag blev ombedd att göra till idag och fick veta det idag också. En mattelärare stormar in och frågar om jag har en gradskiva. Jag bara tittar på honom och höjer ögonbrynen till ett frågande uttryck. Han fattar min reaktion och springer vidare. Jag får mail av en annan lärare och vi har tät mailkontakt om hur vi ska lösa ett problem på måndag med att kompensera lektionstid med varandra. En annan lärare tittar in och undrar om ÅP:n är klara. Jag räcker över dem och pratar med en annan lärare om hur vi löser med luciaträningen. Klargör vad vi ska göra och jag sätter mig ned för att bearbeta tre prov som ska klaras av innan avslutningen nästa onsdag.

Det är december....

Kommentarer
Postat av: J

Gradskiva.... Det har jag nog inte använt sen gymnasiet. Konstigt att läraren inte har koll på sin gradskiva.

2006-12-08 @ 12:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback