Asch, jag kan inte sån data......

Det blev inte mycket köpt. Hittade inget som föll mig i smaken. Ska ta nya tag imorgon och utbudet blir mycket bättre då jag tar mig an Stockholms utbud av realisationerade varor.

Har installerat morsans nya dvd-spelare efter några bryderier och nu tittar hon med spänning på en av filmerna som hon fick i jul. När vi syskon köpte dvd-spelaren så var det viktigaste att den var lätt att förstå, så nu har morsan instruerats hur man sätter igång, laddar film och ställer in så att det blir svensk text. Förhoppningsvis fastnar det för henne. Men man vet aldrig med henne. Fortfarande kan hon knappt handskas med datorer och internet, trots flera år av innehav. När man försöker förklara för henne, så slutar det alltid med att hon säger; asch, jag kan inte sån data.....

Kommentarer
Postat av: J

Ja sånt e inte lätt men det borde vara lättare för dig o lära ut eftersom du har pedagogisk utbildning o flera års utbildning. :)

2006-12-27 @ 23:22:37
Postat av: Johanna

Det låter som om du citerat min mamma... :o)

Postat av: Madzia

haha... tror nog att många av vi barn kan känna igen oss... min mor, *skakar på huvudet* kan ens inte öppna meddelanden i mobilen! suck, hur klarar de ens sig utan mig?! ;P (som fld brukar säga när jag lyckas komma på en lätt logiskt förklaring/lösning efter deras flera timmars slit haha)

2006-12-28 @ 13:34:35
URL: http://www.nogg.se/madzia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback