13 december

13 december. Tjejen väcker mig med att tolka en julsång. Går upp och käkar lite julvört. Man lyssnar lite på luciasång på morgonen på tv och får se inzoomade snoriga barn. Tack för den. På jobbet serveras det glögg. Jag stressar upp mig lite och beger mig till aulan för att hjälpa till med organisationen. Ser till att luciatåget får fri passage till scenen. Luciatåget var jättefint med blandning av tomtenissar från andra klass till en lucia från nionde klass. Lite julfika igen och jag känner att det skvalpar ordentligt i magen.

Snart ska vi äta julgröt. Känns inte som att den kommer hjälpa till att suga åt sig vätska i magsäcken. Snarare tvärtom.


Kommentarer
Postat av: BigB.

Drick kaffe grabben häll i dig massor med kaffe!!!

Postat av: Madzia

jah..blev verkligen sugen på julfika o allt efter de inzoomade pepparkaksbakande ungarna! *not* men men... =)

2006-12-13 @ 18:23:32
URL: http://www.nogg.se/madzia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback