Tillbaka i Svedala

Det går bara inte att skriva i en blogg och försöka sammanfatta 2,5 veckas resande. Det fanns internetmöjligheter, men jag struntade i dem. Jag ville bara glida och ha kul. Inte tänka på att jag måste kolla mail, blogga och kolla sidor kontinuerligt. Kom hem igår efter 12 timmars resande. Fortfarande trött och lite sliten. Tog en del bilder med kameran. Men eftersom den är ny och jag inte riktigt kan den än, så är jag inte sådär jättenöjd med dem flesta bilderna. Förhoppningsvis kan mina reskamrater skicka mig några bilder, så kanske jag kan publicera dem här. Ett fåtal bilder kommer här iallafall.



Jag i Santiago Bernabeu-stadion.



Vi testade på att bli jagade av en tjur.


Jag, M och A tar en välbehövlig öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback